5 סיבות ללמוד יצירה ועריכת וידאו

5 סיבות ללמוד עריכת וידאו

אם אי פעם תהיתם למה אתם צריכים לדעת לערוך וידאו, למה לי לבזבז את זמני היקר, זה לא לגילי (ולא משנה אם אתם ילדים נוער או מבוגרים) ובטח לא בשבילי.

ובכל זאת מן הסתם בחרתם, לא אחת  לצפות בסרטון על נושא מסוים ולא לקרוא עליו מהסיבה הפשוטה, כי וידאו היא הפלטפורמה הנוחה ביותר לקלוט תכנים ומסרים באופן ויזואלי וקולי בזמן קצר.

אם רק תציצו בטלפון הנייד שלכם, במחשב ובאינטרנט תגלו המון תוכנות ליצירה ועריכת סרטוני וידאו.

בדיוק מהסיבות שאתם בחרתם לצפות בסרטון וידאו שמישהו אחר ערך והכין כדי לכם ללמוד באמצעות קורס, חוג או קייטנה לילדים ולנוער יצירה ועריכת סרטוני וידאו.

בדיוק מהסיבות שאתם בחרתם לצפות בסרטון וידאו שמישהו אחר ערך והכין כדי לכם ללמוד באמצעות קורס, חוג או קייטנה לילדים ולנוער יצירה ועריכת סרטוני וידאו.

1. סרטוני וידאו משפיעים!

אם תמונה מספרת אלף מילים, סרטון וידאו הרבה יותר. קליפים של וידאו ומסר נכון יכולים לעורר רגשות רבים. תארו לכם איך סרטון וידאו עורר בכם את הסקרנות לבקר בארץ מסוימת.

ואיך הרחמנות מתעוררת בכם למראה כלב נטוש שקר לו בחורף.
המסרים העוברים באמצעות סרטוני וידאו חזקים ומשכנעים.

2. עריכת וידאו - נגישות מכל מקום

אנחנו צופים בסרטוני וידאו לא רק בטלוויזיה אלא במחשב, בנייד, טאבלט וגם מכל תוכנה אפשרית ובאתרי אינטרנט. רק לחשוב על התאוצה שאפליקציה כמו TikTok  קיבלה או הממדים העצומים של YouTube.

ניתן לערוך סרטוני וידאו באופן חובבנית באמצעות הטלפון הנייד, טאבלט או באופן מקצועי ומרשים יותר בתוכנות עריכה במחשב. ישנם המון תוכנות עריכת וידאו המתאימות למגוון רכב של גילאים, ילדים נוער ומבוגרים.
מרבית התוכנות עובדות על אותו עיקרון ואם עבדתם עם אחת תדעו לעבוד עם אחרת בשינויים קלים.

אני אוהבת לעבוד עם Hit Film שניתן לעבוד איתה בגירסה החינמית עם הרבה אפשרויות ליצירת אפקטים ופעולות עריכת וידאו וסאונד. אפשר, אם רוצים לרכוש רק אפקט מעניין בעלויות נמוכות.

3. זה רק נראה יקר - עריכת וידאו למתחילים ללא עלויות

אין צורך להשקיע הון בהפקת סרטונים באולפנים יקרים. יצירה ועריכת סרטוני וידאו קלה מאי פעם, רק להוריד את התוכנה וללמוד את הטכניקה לעריכת וידאו, תוכלו ליצור סרטוני וידאו מקצועיים למראה.
קורס חיים בסרט – יצירה ועריכת סרטוני וידאו, ייתן לכם את המענה ללמידה ולתוכנה האידיאלית. קורס ליצירה ועריכת וידאו למתחילים. קיימת גם קייטנה בחודשי הקיץ.

 

4. סרטוני וידאו מושכים יותר

סרטוני וידאו מעצם קיומם מושכים אנשים יותר לצפייה מאשר טקסט. קיימת סבירות גבוהה יותר שאנשים יבצעו פעולות בעקבות צפייה בסרטון וידאו לעומת קריאת טקסט.

יכולת המיקוד בסרט טובה ואנשים נוטים להתרכז לאורך זמן ממושך יותר בסרט לעומת קריאת טקסטים.

סרטוני וידאו ברחבי הרשת, נצפים יותר, מוצגים יותר ומיקומם בתוצאות החיפוש גבוהים יותר.

לכן אם אתם רוצים להעלות משהוא למודעות, לפרסם, להפיץ או כל סיבה אחרת – סרטון וידאו הוא התשובה.

5. סרטוני וידאו הם כאן ועכשיו ולבטח הדבר הבא

בכל רחבי המדיה הדיגיטלית תמצאו סרטוני וידאו על כל נושא אפשרי שרק תרצו: למידה, מוזיקה, בישול, מחשבים, מוצרים, בריאות, פוליטיקה ומובילי דעת קהל במגוון תחומים.

כולם מחפשים אותם: כאלה שרוצים ללמוד, להכין מתכון, מעריצים ואוהבי מוזיקה, מתעניינים במחשבים, רוכשי מוצרים, מחפשים פתרונות בריאותיים ובכל תחום שרק תרצו.

אז אם חשבתם שאתם יכולים להביט מהצד ולא לדעת איך לערוך סרטוני וידאו, לצרכי לימוד, אירועים משפחתיים, למידה או לעסק – הגיע הזמן להיכנס פנימה לעולם היצירה ועריכת סרטוני וידאו.

מוזמנים להצטרף אלינו לקורס / קייטנה – חיים בסרט –  יצירה ועריכת וידאו למתחילים מבית 3DM Creative.
מוזמנים לבקר אותנו בעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/3DMCreative

שתפו את המאמר

כתיבת תגובה